رد کردن پیوندها

عمل بینی مردانه

بینی یک ویژگی برجسته و مهم در ساختار و تعادل صورت است. هنگامی که بینی بزرگ باشد، می‌تواند بر سایر ویژگی‌های صورت غلبه کند، در حالی که بینی کوچک نیز ممکن است سبب شود که چهره کمتر مردانه به نظر برسد.
عمل بینی مردانه تکنیکی است که با تغییر شکل و اندازه بینی، بینی بسیار جذابی ایجاد می‌کند.
علاوه بر بهبود زیبایی صورت، عمل بینی طبیعی مردانه می‌تواند مشکلات عملکردی مربوط به تنفس و جریان هوا را نیز بهبود بخشد.
عمل بینی مردانه طبیعی یکی از سخت‌ترین جراحی‌های زیبایی مردان است و فقط برترین جراحان زیبایی صورت در جراحی بینی مردانه مهارت دارند.
رینوپلاستی یا عمل بینی طبیعی مردانه و اصلاح و ترمیم بینی یک روش فنی است که به بالاترین سطح مهارت نیاز دارد.
به این ترتیب، بیماران باید فقط به دنبال دریافت خدمات از بهترین دکتر عمل بینی مردانه باشند که از تبحر و تجربه کافی برخوردار است.
جراحان پلاستیک در ایران از تکنیک‌های جراحی پیشرفته و سال‌ها تجربه استفاده می‌کنند تا نتایج طولانی مدت و طبیعی را برای شما به ارمغان بیاورند.

عملی بینی مردانه

کاندیدای مناسب عمل بینی مردان:

رینوپلاستی یا عمل جراحی بینی مردانه روشی برای رفع نگرانی‌های زیبایی بینی و صورت مانند برجستگی‌های پل، اسکوپ بریج، نوک بینی افتاده، بینی‌های بیش از حد بزرگ، نوک‌های فرورفته، بینی‌های کج، سوراخ‌های بینی پهن، سپتوم کج و پایه سوراخ بینی پهن است.
کاندیدا‌های مناسب عمل زیبایی بینی مردانه باید از سلامت جسمی و روانی مناسبی برخوردار بوده و انتظارات واقع بینانه‌ای در مورد نتایج عمل بینی مردان داشته باشند.

همچنین جراحان پلاستیک توصیه می‌کنند که بیماران قبل از انجام این روش صبر کنند تا رشد بینی آن‌ها متوقف شود (۱۸ تا ۱۹ سالگی).
با این وجود ما به همه علاقه‌مندان به عمل بینی طبیعی مردانه توصیه می‌کنیم پیش از تصمیم نهایی با چندین پزشک زیبایی مشورت کنند.

 

مزایای جراحی بینی مردانه:

تقارن صورت:

انواع عمل بینی مردانه چندین عدم تعادل زیبایی شناختی رایج که باعث عدم تقارن صورت می‌شود را بهبود می‌بخشد. بینی را با نسبت خط فک، گونه و پیشانی هماهنگ کنید.

پل بینی را درست می‌کند:

عمل بینی مردانه طبیعی به رفع برآمدگی‌های پل و بازگرداندن شکل زیبا و ارتفاع مناسب به پل و افزایش استحکام آن کمک می‌کند.

بینی کج را صاف کنید:

عمل بینی عقابی مردانه کمک می‌کند که بینی کج صاف شده و باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود.

کوچکتر کردن استخوان‌های بینی و نوک:

استخوان‌های پهن بینی که بینی را بزرگ نشان می‌دهد را کوچکتر کرده و نوک مشخص‌تری ایجاد می‌کند.

 

عمل بینی طبیعی مردانه چگونه انجام می‌شود؟

روش‌های عمل بینی مردانه طبیعی در دسته جراحی‌های راحت و پیشرفته قرار دارد.

  • جراحی به طور کامل با اهدافی که در طول مشاوره اولیه شما تعیین شده شخصی‌سازی می‌شود.
  • برای اطمینان از بهترین نتایج، قبل و بعد عمل بینی مردانه شبیه‌سازی شده با کامپیوتر بخشی از هر جلسه مشاوره است تا نتیجه‌ای را که ممکن است از مدل عمل بینی مردانه طبیعی خود انتظار داشته باشید را به طور دقیق ببینید.
  • در روز جراحی، بیهوشی عمومی و موضعی برای اطمینان از انجام عمل بدون درد انجام می‌شود.
  •  سپس جراح یک برش کوچک (جراحی بینی خارجی یا رینوپلاستی داخلی) برای دسترسی به آناتومی بینی و ایجاد تغییرات برنامه‌ریزی شده، از جمله کاهش پل و شکل دادن به نوک بینی ایجاد می‌کند.
  • سوراخ‌های بینی ممکن است نیاز به کوچک کردن و باریک شدن داشته باشند و اقدامات جراحی برای بهبود عملکرد تنفسی انجام می‌شود. سپس بیماران پیش از اینکه توسط جراح زیبایی مورد ارزیابی قرار گرفته و به خانه برگردند، چند ساعت در اتاق ریکاوری استراحت خواهند کرد.
 
 

 

انواع جراحی بینی مردانه:

در زمان انتخاب مدل بینی مردانه برای عمل باید به قوز بینی، پره‌های بینی و انحراف بینی توجه کرد.
برای کسب بهترین نتیجه از جراحی بینی مردانه، با در نظر گرفتن بزرگی صورت در آقایان باید مدلی در تناسب با اندازه صورت انتخاب شود.

عمل بینی مردانه نیمه فانتزی:

جراحی بینی مردانه نیمه فانتزی یک نوع جراحی زیبایی بینی بینابینی محسوب می‌شود که فرم بینی در آن نه نچرال و طبیعی و نه فانتزی و عروسکی است.
در مدل عمل بینی مردانه نیمه فانتزی قوسی که توسط جراح زیبایی ایجاد می‌شود نسبت به قوس در مدل‌های عمل بینی مردانه فانتزی کمتر است؛ اما در قیاس با مدل بینی عمل شده طبیعی مردانه، قوس بیشتری را شاهد خواهیم بود.
در مجموع افرادی که ظاهر بینی طبیعی را چندان دوست ندارند و از طرفداران بینی فانتزی هم نیستند بیشترین داوطلبان عمل بینی مردانه نیمه فانتزی هستند.

عمل بینی طبیعی مردانه

عمل بینی عروسکی مردانه:

از ویژگی‌های عمل بینی عروسکی مردانه می‌توان قوس زیاد، نوک بینی سربالا و تیز، کوچک شدن سایز بینی و پره‌های آن اشاره کرد.

اگر قصد انجام این جراحی بینی مردانه عروسکی را دارید بدون تردید باید سراغ بهترین دکتر عمل بینی مردانه بروید تا از نتایج عمل خیالتان آسوده باشد.

متناسب بودن بینی با دیگر اجزای صورت در عمل بینی عروسکی مردانه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

عمل بینی گوشتی مردانه طبیعی:

عمل بینی گوشتی بزرگ مردانه به دو روش مختلف انجام می‌شود و هر یک از آن‌ها پروسه منحصر به خود را دارند. هر چند انتخاب فرایند عمل بینی مردانه گوشتی به انتخاب بیمار نبوده و بر عهده جراح زیبایی است.

  • عمل بینی مردانه گوشتی باز
  • عمل بینی مردانه گوشتی به روش بسته

 

عمل بینی طبیعی استخوانی مردانه:

به طور معمول افرادی که دارای قوز بینی استخوانی یا انحراف بینی هستند، کاندیدای مناسی برای عمل زیبایی بینی استخوانی مردانه هستند.

عمل بینی مردانه استخوانی به طور معمول نتایج رضایت بخشی به همراه دارد و ورم بینی استخوانی عمل بینی مردانه در زمان کوتاهی التیام پیدا می‌کند.

برای بهترین مدل عمل بینی استخوانی مردانه زاویه بین بینی و لب بالای آقایان می‌بایست ۹۰ تا ۱۰۵ درجه و دارای شیب مستقیم باشد.

عمل بینی بزرگ مردانه استخوانی در بیشتر موارد نتایج مطلوب و رضایت بخشی را به بیماران ارائه می‌دهد.

برای انتخاب بهترین فرم عمل بینی مردانه قبل از جراحی بینی مردانه استخوانی از یک جراح زیبایی مشاوره تخصصی دریافت کنید.

 

عمل بینی مردانه فانتزی:

در جراحی بینی مردانه فانتزی بینی فرد بسیار کوچک و قوس آن بیش از حد استاندارد و طبیعی می‌شود به همین دلیل این مدل عمل بینی مردانه توصیه نمی‌شود.

به دلیل اینکه در این متد بینی بسیار کوچک شده و احتمال برگشت به حالت نرمال وجود نخواهد داشت، باید هنگام انتخاب مدل عمل بینی مردانه فانتزی، بسیار محتاط باشید

از سوی دیگر کوچک کردن بینی با این متد و ایجاد قوس زیاد در آینده احتمال دارد با مشکلات تنفسی همراه باشد

خطرات و عوارض جراحی بینی مردانه:

مانند هر عمل دیگری عمل بینی مردان نیز احتمال دارد کمی عوارض احتمالی به همراه داشته باشد.

در بینی عمل شده مردانه عوارض بسیار مهم و غیرمعمول هستند در موارد نادری که بینی عمل شده دچار عارضه می‌شود، توسط جراح زیبایی بسیار ماهرانه مدیریت می‌شوند. در ادامه به برخی از عوارض رایج‌تر در عمل بینی مردانه پرداخته‌ایم:

عمل بینی طبیعی مردانه

نامنظمی‌ های پل بینی:

جابجایی استخوان‌ها ممکن است منجر به بی‌نظمی‌های کوچکی در پل بینی شود، اما می‌توان آن را با قالب‌گیری و سوهان زدن ساده تنظیم کرد.

اسکار‌های خارجی:

به طور معمول، اسکار خارجی روی کلوملا ( تیغه‌ای از جنس پوست و غضروف که در انتهای سپتوم بینی قرار گرفته است. ) به طور کامل بهبود می‌یابد، اما ممکن است لیزر برای بهبود ظاهر اسکار ضروری باشد.

مشکلات تنفسی:

برای جلوگیری از مشکلات تنفسی، تیم متخصص جراحی بینی مردانه در حین عمل جراحی اقداماتی برای بهبود عملکرد تنفس انجام می‌دهد.

عفونت ‌ها:

عفونت‌ها بسیار نادر هستند و تیم پزشکی عمل بینی مردان، تمام اقدامات احتیاطی را برای از جلوگیری از عفونت انجام می‌دهد.

انواع متد‌های جراحی بینی مردانه:

عمل بینی مردان به طور کلی به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم می‌شود.

جراحان پلاستیک متبحر و با تجربه در هر دو نوع دارای مهارت هستند و بهترین روش را مطابق با نتیجه دلخواه شما انجام خواهند داد.

جراحی بینی خارجی:

عمل بینی طبیعی مردانه خارجی مردانه شامل تغییر آناتومی پیچیده نوک بینی به منظور ایجاد نتایجی طبیعی است.

عمل بینی مردانه طبیعی یا رینوپلاستی خارجی از طریق یک برش ستونی انجام می‌شود و پوست نوک بینی را بر روی نوک و پل بالا می‌برد و ساختار‌هایی را که باید مورد توجه قرار گیرند در معرض دید قرار می‌دهد.

جراحی بینی داخلی:

رینوپلاستی یا عمل بینی طبیعی مردانه داخلی مردانه به انسداد راه‌های تنفس، مشکلات جزئی نوک یا کاهش برآمدگی بریج می‌پردازد. برش‌های بینی در داخل بینی انجام می‌شوند.

عمل بینی عروسکی مردانه

آمادگی برای جراحی بینی مردانه:

برای اطمینان از موفقیت‌آمیز بودن رینوپلاستی مردان، توصیه می‌شود که بیماران در هفته‌های منتهی به تاریخ عمل عمل بینی طبیعی مردانه دستورات زیر را دنبال کنند:

  • ۲ هفته قبل و ۲ هفته بعد از عمل بینی مردانه طبیعی سیگار کشیدن باید قطع شود.
  • بیماران باید از ۲ هفته قبل از مصرف آسپرین یا هر دارویی که حاوی آسپرین است خودداری کنند.
  • بیماران نباید ۶ ساعت قبل از عمل بینی مردانه هیچ گونه غذا و نوشیدنی مصرف کنند. با این حال، جرعه‌های کوچک آب مجاز است.
  • ۲ هفته قبل از جراحی از آسیب‌های ناشی از نور خورشید اجتناب کنید. با استفاده از کرم ضد آفتاب می‌توان به این مهم دست یافت.

 

ریکاوری جراحی بینی مردانه:

  • روز جراحی بلافاصله پس از جراحی، کبودی و تورم زیر چشم آشکار می‌شود. بیمار با پانسمان داخلی بینی به خانه برمی گردد تا خطر خونریزی به حداقل برسد.
  • روز سوم پانسمان برداشته می‌شود تا بیمار بتواند تنفس آسان را از سر بگیرد.
  • هفته اول جای زخم عمل بینی مردانه خارجی در حال حاضر به سختی قابل مشاهده است و اکثر بیماران به سر کار باز می‌گردند.
  • هفته سوم تورم و کبودی اولیه در حال حاضر کاهش یافته است، و به بیماران اجازه می‌دهد تا کمتر احساس عدم رضایت ا ظاهر خود در جا‌های عمومی داشته باشند.
  • هفته ششم فعالیت‌های فیزیکی فشرده را می‌توان از سر گرفت زیرا تورم به طور تقریبی به طور کامل فروکش کرده و بینی طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

 

انتخاب مدل عمل بینی مردانه:

عمل بینی مردانه یک متد جراحی رایج در دنیا محسوب می‌شود که به منظور بهبود ظاهر و تناسب چهره توسط جراحان زیبایی با تجربه انجام می‌شود.

عمل بینی مردانه ممکن است شامل تغییراتی در شکل و سایز بینی به فرم‌های گوناگونی باشد. از چند نمونه عمل بینی مردانه می‌توان به عمل بینی مردانه طبیعی یا عمل بینی طبیعی استخوانی مردانه و عمل بینی گوشتی بزرگ مردانه اشاره کرد.

عکس عمل بینی مردانه می‌تواند به عنوان یک راهنما برای افرادی که به دنبال انجام این عمل هستند، مفید باشد.

با دیدن عکس نمونه عمل بینی مردانه که توسط جراح زیبایی در گذشته انجام شده افراد می‌توانند انتظارات واقع بینانه‌تری داشته و تصمیم بهتری بگیرند.

به طور مثال دیدن عکس عمل بینی مردانه طبیعی یا عکس عمل بینی استخوانی مردانه از افراد مختلف می‌تواند در تصمیم‌گیری نهایی شما نقش بسزایی ایفا کند.

بهترین دکتر عمل بینی مردانه

در حین انجام عمل بینی مردانه به دلیل بیهوشی، بیمار دردی را احساس نخواهد کرد. تورم و ناراحتی در هفته‌های بعد انتظار می‌رود، اما هیچ درد شدید یا طولانی مدت وجود ندارد.

در حالی که تکنیک‌های اعمال شده در جراحی بینی مردانه و زنانه یکسان است، یک جراح بینی با تجربه می‌داند که نتایج زیبایی مورد نظر جنسیت‌ها ممکن است متفاوت باشد.

تناسب بینی و صورت مردانه و آنچه که به عنوان زیبا و جذابیت تلقی می‌شود از جمله طول، عرض، شیب و شکل نوک بینی به طور کامل با آنچه برای تعادل و تناسب بینی و صورت در زنان در نظر گرفته می‌شود متفاوت است.

با استفاده از تصویربرداری کامپیوتری و جراحی شبیه‌سازی شده در طول مشاوره، طیف وسیعی از نتایج قابل دستیابی ارائه می‌شود تا اطمینان حاصل شود از عمل خود نهایت رضایت را دریافت می‌کنید.

رینوپلاستی مردانه ساختار بینی و جمجمه صورت را تغییر می‌دهد و تا آخر عمر باقی خواهد ماند. البته هنوز هم بینی می‌تواند شکسته و جابجا شود، اما این به نیروی قابل توجهی نیاز دارد.

جراحان پلاستیک به بیماران توصیه می‌کنند قبل از انجام این روش صبر کنند تا رشد بینی آن‌ها متوقف شود (۱۸ تا ۱۹ سالگی).

توصیه می‌شود که بیماران پس از ۴ هفته به تمرینات بدنی سبک بازگردند و پس از ۶ هفته می‌توان ورزش‌های سنگین‌تر را از سر گرفت.